2011. november 14., hétfő

Hálózatépítéssel kapcsolatos tapasztalatok


Azoknak, akik a hálózatépítéssel kapcsolatban szeretnének véleményt nyílvánítani, ezt a külön részt ajánljuk fel. Akár e-mailben, akár kommentben nagyon szívesen fogadjuk a tapasztalatokat, hiszen a pozitív példa sokunkat megérinthet és lehetséges, hogy ezek a rövid beszámolók inspirálhatnak egy sikeres üzlet elindítására.

3 megjegyzés:

Személy szerint 8 hónapig voltam részese a Kyani gépezetnek. Az első tapasztalatok pozitívuma után, rá kellett döbbennem, hogy nincs új a nap alatt: ez is csak MLM.
Maga a rendszer, az alapötletek, és a termék sem rossz, de természetesen Magyarországon ezt is sikerült rendesen félrevinni.
Az eredeti rendszer lényege, hogy használd a terméket, és alkalmanként csatlakoztass egy-egy embert. Inkább építs lassan, de biztosan egy stabil rendszert.
Magyarországon, természetesen mindenki gyorsan akar gazdag lenni. Ez az első huszonpár embernek sikerült is, ők most a Bahamákról küldenek motiváló üzeneteket. Ha itthon nem érsz el 1-2 hónap alatt 3-4es szintet (ez kb 20-30 embert jelent) akkor ki fogsz esni, mert nem tud követni a rendszer. Nincs képzés, nincs kommunikáció, nincs komoly marketing, és igazi szakmai háttér, csak méregdrága start (kb 150 e ft) és termékek, és összességében egy másfél év alatt nagyra fújt lufi. Hasonlóan fog kidurranni, mint az összes többi – és az mlm lovagok vándorolnak tovább (amway, forever, nuskin, kyani,…?) a következő újonnan induló mlm piramisba. Közben pedig ezrek és ezrek csalódnak, és dobnak ki az ablakon százezreket.

A Kyani egy újabb cukormázas átverés, egy igazi csalódás-gyár. Száz emberből egy-kettő stabil, hosszútávú rendszert épít, a többi jó ha visszakeresi a befektetett pénzét majd kiesik, és örök mlm csalódott lesz, néhány igazán kapzsi ember remek üzleti tervének köszönhetően.

(Mielőtt bárki azzal támadna, hogy mivel nekem nem sikerült, most sarat dobálok:
az üzletépítés kifejezetten jól és sikeresen ment. Tudatos döntést hoztam amikor abbahagytam, mert azt láttam hogy 30 emberből 25 kiesik, nem működik az üzlete, és a terméktapasztalatok is messze elmaradnak a bűvös 86%-os varázsszámtól. Egyszóval a termék és a marketing nem hiteles, és rengeteg csalódást okoz.)

Tönkrement kapcsolatok
Létezik egy régi mondás: Üzletben nincs barátság. Miért? Mert az emberi kapcsolatok (barátok, család) nem kifejezetten úgy épülnek fel, hogy kibírják az üzleti élet megpróbáltatásait. Ezt akkor tapasztalhatod meg a legjobban, ha képzetlen kereskedőként megpróbálod az „Álmot" rásózni a barátaidra, vagy a családodra. Ők vagy visszataszítónak fognak találni, amiért bele akarod őket rángatni valami átverésbe, vagy vakon követni fognak egy üzletbe, ami bukásra van ítélve. A nap végén megfizeted a viselkedésed árát azzal, hogy felégetted magad mögött a hidakat.

(Forrás: Amauri DaRocha - Multilevel Marketing: The Fundamental Truth)

Köszönjük az őszinte megnyilvánulást.

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More