2011. november 13., vasárnap


A három ábra csak a struktúra egyszerűségére és könnyen kivitelezhetőségére mutat rá.
Négy üzleti partnerrel, két vonalon a "marketing tábla" csúcsára lehet jutni.
Ezek a szintek gyorsan és egyszerűen elérhetőek és komoly jövedelmet hoznak. A marketing tervről bővebben a heti prezentáción vagy személyesen találkozón tudhatsz meg többet.

2 megjegyzés:

Félrevezetett disztribútorok
Elfogadnál egy állásajánlatot egy cégtől akkor, ha tudnád, hogy nincs meg a megfelelő képzettséged a munka elvégzéséhez, és valószínűleg pár hónapon belül ki fognak rúgni. A legtöbb ember nem. De ez az igazság a multi-level marketinggel kapcsolatban. És ha ezt még párosítod az ész nélküli toborzó hozzáállással, akkor az emberek félrevezetése és abba a hitbe történő ringatása lesz a végeredmény, hogy ők is lehetnek sikeresek. Hogyan csinálják? A legtöbb embert nem csak motiválja a pénz, hanem kell nekik, szükségük van rá – ezáltal könnyű célpontjai az embereknek akik az „Álmot" árulják. Ki ne akarna több pénzt keresni, miközben kevesebbet dolgozik? Ez egy teljesen érthető vágy. De bármennyire is szeretnéd megváltoztatni a világgazdaság működését, nem annyira egyszerű az, mint ahogy azt elhitetik veled. És ha ezt nem hiszed el, kérdezd meg, hogy a disztribútoraik hány százaléka éri el ezt az „Álmot". A számok nem fognak hazudni...
Valójában az egyetlen mód, hogy az MLM cégek elhitessék veled, hogy sikeres leszel az az, hogy az álmaidat lebegtetik a szemed előtt, nem pedig a tényeket. Szereznek egy rettentő karizmatikus előadót, akitől majd nevetni, tapsolni és toporzékolni fog a közönség. Viszont ez alatt a szenzációs, megragadó és szórakoztató előadás alatt valymi kevés szó hangzik majd el arról, hogy mégis hogyan fog ez működni. Felnagyítják az álmokat, és lekicsinyítik az üzleti tervet. Ezután egy rakat embert hívnak ki a színpadra, akik elmondják mennyire nagyon sikeresek is ők. Miért? Mert ezek az ajánlások helyettesítik a tényeket. Egy ajánlás csak egy ember igaza, miközben egy statisztika az összes ember igaza. Ha idehozok 10 embert akik azt mondják, hogy mennyire nagyon szeretnek egy terméket, akkor elkezded elhinni, hogy az a termék a világon a legjobb. Viszont ha hozzáfűzöm, hogy 100-ból csak ez a 10 ember szereti ezt a terméket, akkor már tudni fogod, hogy az nem ér semmit.

Kedves Don Brada! Elküldenéd kérlek az email címed? Szeretnék privátban írni valamit.
Köszönöm!
Kanyó Gábor
kanyo.gabor.ev@gmail.com

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More